środa, 29 lutego 2012

Leczo z cukini, papryki, pieczarek, marchewki, pomidora i piersi z kurczaka



Witajcie ;*
Na wstępie chciałam Was jak najbardziej przeprosić za to, że nie dodawałam wpisów przez kilka dni.  Miałam pewien problem ze swoim komputerem w związku z czym, nie mogłam pisać ani wysyłać zdjęć z telefonu moich potraw. Czasem udało mi się zajrzeć na photobloga i odpowiedzieć na niektóre pytania z formspringa, ponieważ kiedy mogłam, to korzystałam z komputerów innych domowników :D
Przez ten czas udało mi się zebrać kilka nowych przepisów lub po prostu robiłam zdjęcia moich obiadów, deserów itp.

Dziś przedstawię Wam mój przepis na leczo :D
Potrzebne będą:

*mała cukinia
*1/3 czerwonej papryki
*mały pomidor bez skórki
*4-5 pieczarek
*pół marchewki
*kawałek piersi z kurczaka
*przyprawy (ja użyłam curry, papryki słodkiej, chilli, oregano i ziół prowansalskich)

Przygotowanie:
1.       Cukinię i paprykę kroimy w kostkę,  pieczarki w paseczki, marchew ścieramy na tarce o grubych oczkach
2.       Na rozgrzanej patelni teflonowej smażymy bez tłuszczu pokrojoną i doprawioną ziołami pierś z kurczaka razem z pieczarkami. Dusimy przez kilka minut
3.       Następnie wrzucamy paprykę, cukinię oraz marchew. Doprawiamy curry, słodką papryką i chilli
4.       Wszystko dusimy do miękkości ok. 10 min. Po tym czasie dodajemy drobno pokrojonego pomidora bez skórki,  oregano oraz zioła i znów chwilę dusimy.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz