sobota, 11 sierpnia 2012

Kasza jaglana z masą szpinakowo-brokułową podana z parowanymi warzywami.

No wiem wiem, znowu nie dodaję notek :D
Robię zdjęcia moich posiłków, ale jakoś nie mogę się zebrać, żeby je dodawać ;p

Jest zimno i  pada deszcz... To wszystko mnie przytłacza, bo zamiast spędzać czas na świeżym powietrzu i cieszyć się ostatnimi dniami wolności, siedzę w domu i się nuuuuuudzę.
Mogłabym w tym czasie posprzątać czy ogólnie coś po ogarniać, ale mam lenia :D 
Gdyby chociaż ktoś do mnie przychodził tak posiedzieć, to jeszcze miałabym motywacje, żeby ogarnąć w pokoju, ale wszyscy znajomi, z którymi mam dobry kontakt wyjechali :(

Kasza jaglana z masą szpinakowo-brokułową  podana z parowanymi warzywami.

Potrzebujemy:
*1-2 łyżki kaszy jaglanej
*szpinak mrożony
*brokuł
*kilka małych pieczarek
*małą marchew
*kawałek czerwonej papryki
*kawałek czerwonej cebuli
*przyprawy do naszej masy(ja użyłam curry i pieprzu ziołowego)
można dodać również inne ulubione warzywa i przyprawy, a do masy jakiś ser bądź coś w tym stylu ;)

Wykonanie:
1. Kaszę jaglaną gotujemy według przepisu na opakowaniu 
2. Wszystkie warzywa (oprócz szpinaku) gotujemy na parze (ja gotowałam pieczarki, marchew, paprykę i cebulę przez 20 min, brokuł 15)
3. szpinak rozmrażamy na patelni teflonowej, na małym ogniu dodając co jakiś czas wodę
4. Do szpinaku dodajemy przyprawy, opcjonalnie jeśli ktoś lubi - jakiś ser :D np. feta, serek wiejski itp
5. Ugotowany brokuł łączymy ze szpinakiem i ugniatamy widelcem, można też potraktować je blenderem na gładką masę.
6. Na ugotowanej kaszy kładziemy naszą masę  i warzywa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz